torsdag 20 januari 2011

5 dagar med de vackra på plats !

Vaknade i morse mycket idag barnen skall till skolan kl 13 Joel är fortfarande jätte sur men ett par timmar skall väll han överleva , Lars skall på planerade op idag städa ur och kanske kan de stänga honom så härligt då kan jag ju kanske våga fram och pussa på hans fina läppar så underbart , Läkarna är nöjda detta är trotts allt en dubbeltransplanatation som är så unik , att byta organ är helt otroligt men att byta 2 är enormt varje timme du är stabil är en underbar känsla av lycka hoppas att detta håller i sig <3 barnen åker hem imorgon för att tävla sen kommer Zack att stanna hemma och Hannah & Joel kommer tillbaka en vecka till i alla fall våra fina barn , jag uppdaterar mer i eftermiddag ha det <3

Ingen op idag de väntar så att Lars skall vila lite till ganska stor påfrestning för kroppen att opereras och mår han bra kan de vänta och då skall de dra ut mer vätska via dialysen och då kan kanske kunna stänga dig min älskling åhh så gott =) Nu skall jag försöka få in Joel i duschen sen e det efterlängtade skola kl 13 som min kära son längtar så till sen blir det filjtajm på Johannesvillan <3

Inga kommentarer: