lördag 15 januari 2011

21:45 dax för Operation

Ja du kära man kl 17:30 fick vi reda på att det fanns eventuellt organ till dig skulle få senare besked vid midnatt sa de , men allt gick snabbare än så kl 21:30 fick jag reda på att det skulle bli operation och jag kunde snabbt prata med dig och pussa dig så klart sen fylldes rummet med 100 pers känndes det som sen såg jag bara hur du rullades in på op allt känns så bra min älskling detta kommer att bli bra det vet jag bara nu skall vi bara vänta och vänta det kunde ta mellan 18 - 36 timmar jag finns hos dig mitt hjärta , jag älskar dig och kan bara säga du förtjänar att leva <3
Tack underbara dontor för dina fina gåvor jag är så ledsen för att dit liv inte får gå vidare och så ledsen för dina anhöriga är så ledsna för att du nu har lämnat jorden men du kommer nu att andas i min man , han kommer ta hand om dina organ och alltid älska dig för dina gåvor till honom , Gud kommer att ta hand om din familj tack älskade du vackra fina människa Tack <3
Be nu för min älskling och donator familjen som är så ledsna för sin förlust
Tack kära Gud att du svarat på våra böner tack för denna underbra sjukhus, läkare, sjuksköterskor , undersköterskor <3

8 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är ju underbart. Vi tänker på er och allt kommer gå jättebra. Kram Marika och Håkan

Anonym sa...

WOW !!!
Fantastiskt!!

Vi håller tummarna och tänker på er !

Hoppas "snart att andas snart är enkelt"

kramar R o J från Lund

Anonym sa...

Detta övergår allt annat. Tänk att det ÄNTLIGEN är Lars tur :))Och att det finns så duktiga läkare.

Nu håller vi tummar o tår så mycket det bara går.

100000 kramar till hela fam Ferris

Nettan

Jessica sa...

ÄNTLIGEN!!!! Just detta inlägg har vi alla längtat efter. Jag fick gåshud över hela kroppen när jag läste det. Är så obeskrivligt lycklig för er skull! Tänker på er och hoppas att operationen går bra.

Många kramar Jessica

Anonym sa...

UNDERBART!! vilken överraskning och vilken lättnad!
Jag håller tummarna så hårt jag kan
Kram
A

Anonym sa...

Detta blogg inlägg har vi alla väntat på. Håller tummar och tår.Blev tända ljus till frukosten och många tankar till er/ Fam. Siöland Einarsson

Helena sa...

UNDERBART!!! Tänker på er!

Anonym sa...

Äntligen har det fantastiska hänt att Lars äntligen har fått sina efterlängtade organ det har inte gått en dag utan att vi har tänkt på er måtte resten av resan också gå bra Kramar familjen Persson