söndag 16 januari 2011

14 timmar

De har nu opererat dig i 14 timmar kan fortfarande inte fatta att vi är här och nu lever i ett rus som är så underbart , ofattbart och jag älskar varenda minut nu börjar vår resa älskade man du har nog nu din vackra vänsterlunga på plats och levern hittar rätt snart så underbart , Tack Gud, Jesus, Universum för allt stöd vi har fått Tack fina donator för att du gjorde detta val att donera dina vackra organ , Tack alla vänner och bekanta för att ni finns , Tack våra vackra barn pappa kommer att fixa detta nu vi älskar er av hela våra hjärtan vi kan nu börja vår  långa resa som vi har så längtat efter. Skall upp till Tiva och kolla läget . Tack till Livet <3

5 kommentarer:

Marie sa...

Hittade hit genom Nettan (Franzén). Håller alla tummar jag kan för att allt skall gå vägen <3 . Ge mina varmaste lyckönskningar till Lars från hans gamla granne i Stoby (Ekebacksvägen 9). Kramar från Marie

Inga-Lill sa...

Gud hör bön.

Önskar er all lycka på vägen.

Anonym sa...

Jag ryser har gåshud och det känns i magen. Mina minnen kommer tillbaka. Jag minns samtalet och jag minns dagarna strax efter operation. Detta under är du nu med om.Jag ber för Er. Glöm inte att skriva ner tankar men även vad som händer och sker, det är en bra terapi för Lars efteråt. Ta också foto. Kram från din vän Sari

Unknown sa...

Jag vill önska er lycka till!!
Hoppas allt går bra. Gud är med er!!
Kramar Sarah

M sa...

hej delicia, vi har följ er resa ett tag nu, vill bara säga att vi är så glad för er skull, alla tummar och tår hålls för att allt gått bra och att ni snart får leva som en familj igen. kram therese och robert