fredag 17 december 2010

You are Amazing just the way you are !!!!

Varje gång jag jag hör den låten på radion så brister jag i gråt , you are so Amazing perfekta ord som kan bara förklara just DIG !! Vi är insnöade både fysiskt och psykiskt här hemma i skåne Lars du har ju inte kunna kolla vad det är för väder bara de ggr du åkt ambulans till och från sjukhus så tragiskt men nu du älskling vi bor i Norrland vill bara att du skall veta det så mycket snö det kom igår minst 15 cm jag fick skotta fram bilen för att köra Olivia till stationen hon kommer kanske till julafton igen , zack skall till skolan idag Joel orkar inte jag skall göra lite ärende sen plocka lite för att vi är inte hemma i helgen sen Göteborg på måndag kommer hem på Torsdag sen försöka att ha en Julafton fast du är inte hemma , Jag älskar di mitt hjärta jag vet att du kämpar för ditt liv och jag beundrar dig så jättemycket för ditt kämpande You are Amazing just the way you ar

Du är nu Aktiv på listan igen har haft en paus ett par dagar kan bara säga yay!!!! love you babe !!tillsammans är vi starka <3 jag skickar massor av posetiv energi och böner till Göteborg underbara du <3

Kärleksvisan 
Var inte rädd. Jag går brevid dig.
Kom ta min hand. Jag håller i dig.
Här i min famn. Kan du våga tro.
Sänk dina murar. Jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har. 
Låt mig få bära dig när du är svag.
För du betyer allting för mig. 
Va inte rädd. Jag går brevid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas. 
Här blir jag kvar. För här vill jag stanna. 
Se på oss nu. Livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig så som du är 
Och jag vill ge dig allting jag har. 
Och låt mig få bära dig när du är svag.
för du betyder allting för mig. 

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har. 
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker. 
du betyder allt för mig. 
Va inte rädd. Jag står brevid dig.
För du betyder allt för mig.

1 kommentar:

Tina sa...

Delicia, den låter passar sååå bra inte bara på din älskade Lars, för vem är inte amazing, som sköter hus, hem, jobb, barn och allt det innebär??? Tala om det och du förstår, att det är DU Delicia! Kram o en fjärran puss flyger till Lars varma panna, och en mega kram till er alla, från mig

Tina