söndag 19 december 2010

Vackra Göteborg

Det var jätte jobbigt att vara i skåne när vi visste att du kämpade så tappert ensam Ida var hos dig en stund men hon tyckte att det var jobbigt att se dig ha det så jobbigt och efter vad jag har hört är jag glad att vi inte var där . Du blödde väldigt kraftig ifrån alla håll och kanter ecmo kan framkalla blödning och din lever koagulerar inte blodet som det skall så jag och Joel visste inte vad vi skulle se när vi kom fram jag skriver på min mobil därför inga punkter mm men så fort jag såg dig då blev jag otroligt lugn älskar dig min älskling du är så fin och så otroligt stark och tapper dit blod går i slangar utanför din kropp ifrån halsen till ecmo sen tillbaka till din kropp vi skall ta bilder på dig så att du får se när du vaknar . Synd att du inte vet att du är i Göteborg så att du kan känna dig trygg vi fortsätter och be och hoppas att dina fina vackra nya organ är på väg min fina man. Hannah och Zack kommer imorgon skall bli skönt att samla familjen alla här är så fina och behandlar dig med stor respect jag bara älskar det du förtjänar det mitt hjärta snart min älskling är det din tur<3

2 kommentarer:

Tina sa...

Kära Lars och Delicia,
Jag hoppas att ni klarar er igenom ännu ett tag, för så många olyckor det varit i vinter halkan måste någon ha organ till din älskling. Synd de som dör, men någon måste ju det för Lars skull, annars går det ju inte. Den enas bröd, den andras död, tyvärr, men så är det och bra att det finns folk som donerar, jag har skrivit på, hoppas alla gör det för man behöver ju inte sina organ i himlen. Tänker på er och nu nästa vecka är det julafton, och ni firar inte ihop i alla fall inte som ni brukar i år, men se fram för nästa jul ska Lars skära julskinkan, och njuta av sina älskade älsklingar som har kämpat så hårt utan du Lars märkt det, sköt om er, och jag ber tills det inga fler böner finns, alltså aldrig ger jag upp att be,och Gud finns där men han vill säkert att det ska bli så rätt det kan, att de perfekta organen ska gå till er älskade Lars

Kram från Tina

Delicia sa...

<3