torsdag 16 december 2010

Tiva =)

Har just pratat med din sköterska på Tiva den tjejen har nog den lungnaste rösten i Sverige så skönt att höra att är stabil , det är ett läge som vi alla gillar , hörde att du rynkade på pannan och näsan så härligt att höra min älskling , vi har hopp och vi har vår tro , en dag mitt hjärta kommer vi att titta tillbaka på denna historian och vara så tacksam att vi har träffat så många fina människor under denna guppiga resa . jag har handlat 2 julklappar idag  och skall hämta en till dig imorgon jag har ju berättat vad du skulle få nu får du ju ha en överaskning, vi kommer på Måndag biljetterna beställda längtar så tills vi ses mitt hjärta stå ut och va stark vi fixar detta tillsammans är vi starka <3 men först blir det Glentons hoppas att killarna placerar sig bra förra året kom Zack 6a och Joel 8a sikta högre iår . Ta hand om min man inatt kära Gud tack så mycket att du finns och hjälper oss igenom denna tunga tid hoppas bara på en ljusning snart Amen.
Tänkte innan idag att det var ju nog meningen att ni åkte till Göteborg igår och det tackar vi för , dagens snöstorm då hade det nog inte gått det är någon som tar hand om dig Lars kanske dina skyddsänglar och dem får vi oxå tacka <3

Inga kommentarer: