torsdag 16 december 2010

Tack kära syster

Min underbara syster har varit en enorm stöd för alla oss genom denna tiden , hon har varit här hela sin semester i sommar när Lars först blev inlagd på sjukhus  kommit så fort jag har ringt till henne hon var i Göteborg på hela utredningen och hjälpte till vad hade jag gjort utan dig och nu står hon och bakar lussebullar med barnen så att de får någon slags jul känsla och jag ligger här och orkar ingenting tack kära syster för att du finns <3 När du får Leif så kommer vi att finnas för dig om du skall resa på semester. Vi älskar dig så mycket och hade inte klarat oss utan dig tack kramar Lars&Delicia Hannah, Zack &Joel

2 kommentarer:

Tazmania sa...

Jag hoppas verkligen att ni får en underbar julklapp iform av nya organ till Lars.
Det är helt otroligt att ni har fått vänta så länge. Jag fick vänta på min lever i 77 dagar om jag nu räknat rätt och då stod jag på ordinarie väntlista.
Men sedan träffade folk på sjukhuset som fått vänta länge. En dam hade väntat i 1 år och 7 mån. Jag har nog haft tur att inte behövt vänta så länge.
Håller tummarna för er.
Kram
T

Delicia sa...

Det känns nu ganska otäckt han är kopplad till ECMO men kan ju inte vara där hur länge som helst denna behandling är när intensivvård inte räcker längre , Lars är i den bästa vård han kan få känns mycket tryggt men han skall ju ha en dubbel transplantation det är nog där det busar jag hoppas och ber att dessa underbara organ hittar min man snart <3