tisdag 14 december 2010

Natten på Iva!!!

Vad skall man säga Lars är fruktansvärt sjuk jag ber till Gud än en gång snälla hjälp oss , jag är inte nöjd med din nuvarande plan för min man så nu JÄVLA får det hända något vi har bett böner, skrivit böner tänt ljus kanske inte just hemma i och med vi har syrgas hemma och bett andra att be så halva sverige är nu involverade i vår trauma , vad mer vill du jag har varit rädd för att bli arg på dig men min man skall inte lämna oss , Jag kan inte ta hand om 3 barn själv , jag vill inte ta hand om 3 barn själv hur fan skall jag klara mig ekonomiskt och hur fan skall jag klara mig utan min kärlek, så nu får du faktist ändra din plan och det är nu , jag har varit så posetiv för denna transplantation och nu har de tillfälligt tagit bort honom från lista hur bra känns det inte bra skall jag säga , jag är chockad att mitt liv har blivit så jävla fel jag vill ha tillbaka min man du får inte ta honom han är fan ta mig MIN ......................

10 kommentarer:

Delicia sa...

Förlåt Kära Gud jag är nu desperat vet inte hur jag skall bete mig =(

Apotekaren sa...

Älskade vän... blir så ledsen att läsa vad du skriver!
Tänker på er alla i familjen <3

Tina sa...

Kära Delicia, Kära Lars, Hur kan de ta bort honom från listan??? Menar de han är för sjuk för transplantation?? Trodde att låg man på listan så gör man det tills man fått organ, men jag är ju inte insatt men jag ger inte upp hoppet om er, fast det ser mörkt ut just nu, så MÅSTE det finnas ett ljus och en mening för er annars vore detta hela allt som kallas livet meningslöst, kram <3

emma sa...

Delicia att världen kan vara så fruktansvärt orättvis. Det knyter sig i hjärtat och tårarna rinner när jag läser om Lars, dig och barnen. Du har rätt att vara arg, du har rätt att skrika, du har rätt att vara ledsen och du har rätt att vara förtvivlad!!! Du är en fantastisk människa, mamma och arbetskamrat och har en styrka som kan försätta berg. Jag kommer tänka på er och hoppas att ni får ett mirakel i julklapp. Massor med kramar Emma Hörberg

Delicia sa...

Lars är på transplantationslistan har pratat med Göteborg nyss men kan ej opereas just nu hanär på paus kan man säga jag kan knappt skriva ha sovit 2 timmar inatt han har bra blodtryck och sattration på 89 puls ca100 under kontroll men allt kan ändras så snabbt det fick vi se igår ruskigt läskigt vi har sovit alla här hos pappa och är fruktasvärt tacksam för den fina vård Lars har fått mycket imponerande för att vara CSK vi hoppas att Lars fixar denna infektion så att vi kan åka till Göteborg

Anonym sa...

Vi hoppas lunginflammationen vänder idag! Hoppas, hoppas!

kramar från oss i Lund

Anonym sa...

Älskade vän!
Har just hittat hit och snabbläst lite - jag är själv sjuk och ska lungtransplanteras. Jag har alfa1.
Vad har din älskling för diagnos??

Jag håller tummarna och hoppas hoppas hoppas
Kramen

Anonym sa...

Behöver du någon hjälp,vad som helst:handla städa prata hjälp med Joel el vad som så ring ring..Tänker massor på er...
Tänker på en grej som jag själv tagit till i desperation i bland:den som tror får..De två el tre kommer överens om i Jesus nam de ska ske..så jag ber för er o tackar i förväg för att de ska ske..Kram kram kram//Monica

Delicia sa...

hej anonym Lars har lungfibros men diagnos får vi när de tar ut sjuka organen och kollar hos patologen

Tina sa...

Gulliga goa Delicia, ska önska en önskan för er. Du vet att skulle det krisa sig att du behöver skjuts eller annat finns jag här, bara ring!Tänker på er alla. Kramar från Tina i Hästveda 0722-01-05-86 hem tele 0451-25-45-35 srtyrkekramar

Tina Plinius-Lindskoug (Fd. Schjerva)