torsdag 23 december 2010

Lillejulafton dag 62 Tiva

Dagen började tidigt frukost med Ulla Transplantationskoordinator tack för att ni finns <3 sedan lämna Zack på centralstationen han skall fira Jul med Nikita med familj sedan komma tillbaka till oss imorgon sedan möta moster ifrån Stockholm så skönt att du kommer =) Imorgon är hela familjen samlad för julafton al la götlaborg , Var på Nordstan och köpte varsin jätte billig julklapp till killarna deras klappar är i skåne så att de har något att öppna imorgon. Har inte hunnit med Lars idag på fm men Koordinator Ulla skulle hälsa att vi kommer i efter middag , och nu tvättar jag lite kläder på Johannesvillan underbar patient hotell och imorgon skall de bjuda på julbord skall bli mysigt faktist trotts allt . Zack ringde för en stund sen han sitter fast i helsingborg men det går bussar visste nästan att något sånt här skulle hända men min son är kär och han är nog bara glad att han kommer till tjejen ..

Zack kom fram efter mycket om och men flickvännens föräldrar fick hämta honom i Helsingborg , Moster kom 1 timme för sent men allt gick bra hanlade lite på nordstan tillsammans med halva Göteborg my god vad det var mycket folk. Vi hälsade på Lars han var väldigt vaken idag och tyckte att det var väldigt jobbigt att ha track i halsen och förstod inte att han kunde inte prata men pussades gjorde vi ändå , Imorgon är det julafton helt ofattbart att julen redan är här skiter mest i det så men julen är barnens tid och även om Joel försöker vara en  förståndig 11 åring vill han vara hemma och leka med sina vänner på jullovet jag förstår älskade unge men vi kan inte lämna pappa nu allt för kritiskt usch säger jag bara snälla Gud, Jesus , Universum hjälp dessa vackra organ hitta min man snart denna stress är obeskrivligt jobbig för alla , tack alla underbara läkare , ssk och usk för en fantastiskt vård min underbara får är så oehört tacksam för att de finns för dig och oss <3 Tack alla för all stöd vi får från vänner , grannar , arbetskamrater kan inte tacka er nog TACK.. nu vill lilla Joel ha datorn stor kram alla hoppas nu de ringer inatt <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag följer Din blogg varje dag, har skrivit en bön till Er, ni är en fantastisk familj. Allt kommer att lyckas, jag tror på på högre makter
Kram till Er alla Elisabeth

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Hoppas att ni i morgon får den julklapp ni helst vill ha! Tusen varma tankar och kramar!

Helena sa...

Hej!
Jag hade oxå track i halsen, väldigt frustrerande att inte kunna prata. Kan han röra armarna? När mina armar kom igång så fick jag en pektavla med bokstäver på, eller ett block och penna. Det var så skönt att äntligen kunna få fram ord på nåt vis!
God jul till er och er familj!

Anonym sa...

Tänker på Er!

Många kramar
Camilla P

Delicia sa...

Lars har pricis börjat kunna krama våra händer sen när han kan röra sig ordentligt hade en tavla varit jättebra tack helena