fredag 24 december 2010

Julafton dag 63 Tiva

God Jul alla  , alla bloggläsare , alla sjuka som kämpar för sitt liv idag befinner jag mig i ett chock tillstånd jag kan inte fatta att min man kämpar för sitt liv , jag kan inte fatta att han kan inte andas själv och hålls vid liv via fru ECMO detta är så ofattbart så att jag kan inte beskriva i ord den trauman vi går igenom , jag tackar för alla som tar hand om Lars och verkligen bryr sig om min man och hans familj . Vi skall fira Jul på Johannesvillan  de skall bjuda på julbord så gott det skall bli , vi skall försöka skapa en julstämmning . Tack Gud för att du vakar över min man och följer oss genom denna tunga tid att du ger oss styrka hoppas att dessa vackra organ hittar Lars snart och att Operationen går bra Amen <3

Vi var hos dig i fm du verkade så besvärrad och tyckte att det var jobbigt att ha traken jag öppnade din julklapp och visade dig men du kommer nog inte ihåg vad du fick vi älskar dig och hoppas på organ snart <3
vi var hos dig efter maten flickorna gav dig mer smärtstillande och lite aningen sov medel du var betydligt mer avslappand och nu känndes det bättre att vara hos dig hannah  tog bilder så att vi kan du kan se sen God Jul min älskade ses imorgon <3

4 kommentarer:

Tazmania sa...

skickar styrkekramar till er. Hoppas att ni kan njuta lite av julen ändå.

God Jul.

Många varma kramar
T

Anonym sa...

Tänker på er så. Hoppas att er jul förde lycka med sig kram anneli

Therése L sa...

GOD JUL på Er!!! Hoppas ni har det så bra ni bara kan.... Tänker på Er <3

Kramar
Therése med familj

Delicia sa...

tack alla <3