onsdag 15 december 2010

Jag älskar dig min hjälte !!

Sov på sjukhus sov hela natten men är ändå inte utvilad , sa till Iva personalen att jag kunde ligga brevid Lars så kunde de söva mig med är så trött , Lars min kämpe har bra siffror på diverse apparater det är så overkligt äver efter dessa dagar trodde att det skulle bli lättare men icke sa nicke .... Sjukgymnasten var inne och pratade han har haft sjukgymnastik sedan han kom så skönt säger jag bara .. jag skall idag prata med en kurator och patientnämden en del skall komma fram . Jag kan bara be till Gud och hoppas att min älskling fixar detta , men Lars du har visat att du är en kämpe och jag älskar dig mer o mer för varje dag dessa 20 år har varit en ära att stå vid din sida vi skall nu hitta krafter och gå vidare så att denna underbara Transplantation blir av <3

Inga kommentarer: