torsdag 30 december 2010

dag 69 Tiva

Har varit hos dig min älskling ja som vanligt väntar vi förtvivlat på dessa organ skall hitta dig , Denna operationen är extremt farlig det vet vi och hoppas och ber att du fixar hela vägen har jätte svårt att tänka mig anorlunda vi fixar det tillsammans är vi starka <3 Joel kommer strax efter 2 dagar hos Max vad skoj för dig att komma bort alltid bra med kompisar runt om i Sverige <3 Tack Maria & Daniel att ni passade bus Joel ett par dagar <3 skriver senare har inte mental ork just nu kram

Barnen är nu i skåne resan gick bra go granne hämtade barn och sprängfylld väska körde hem dem , Joel fick sin julklapp och blev nöjd efter mycket om och men , katter blev pussade på och glada att se ungarna men sen upptäckte hannah en fläck i taket i vardagsrummet ?????? det ville jag inte höra när jag själv är inte hemma va fan kan det vara ?????? mer undersökning imorgon de får inte vara i vardagsrummet om nu taket rasar in . Lars upprörd som vanligt att inte kunna prata det är ju hans specialite` han älskar ju att prata min goa man och blir så upprörd emellanåt att de får söva honom lätt för att han inte skall jaga upp sig för mycket men samtidigt viktigt att han får ut lite aggretioner älskar dig min man imorgon är det bara du och jag och en massa Göteborgare på Tiva kan det bli mer romantiskt <3 godnatt alla ses imorgon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att det kommer organ som passar din man snart. Har läst din blogg ett tag. Jag vet vad ni går igenom. Min man fick vänta 20 månader på sitt hjärta,det var tufft. Han har haft det nya hjärtat i 8 veckor nu, och det är ingen lätt väg han/vi har framför oss. Hans lungor är inte perfekta heller. Håller tummarna för er. Lycka till

Delicia sa...

Tack nej usch då det vet jag först är det överlevnad till operation sen är det överleva operation sen överlevnad efter operation pressen är enormt grymt för hela familjen <3 det är bara att be och hoppas att 2011 kommer att bli bättre än 2010