onsdag 29 december 2010

Dag 68 Tiva !!

Igår kväll var vi hos Maria & Daniel och åt middag så gott att bara vara ett tag Joel stannade över på natten med  Max de har haft så kul och sov sen som stockar och han stannar en natt till så skönt för lilla Joel att slippa sjukhus det är inte lätt att vara liten i sjukhus miljö , jag var hos Lars ett par timmar på fm allt som vanligt så skönt att det kan vara stabilt , men nu hoppas vi faktist på lite organ , du är så duktig min man vilken kämpe du är det är helt otroligt . Koordinator Kattis var uppe en stund hon blev jätteglad för julklappen alla koordinatorer fick varsin liten glas ängel de har varit våra änglar tack för att ni finns , Tack alla personal här i Göteborg för att ni finns ni är helt underbara .. Skall ni ta spårvagnen till tempo och köpa lite mat hörs sen kram <3

Jag somnade så fort jag kom tillbaka till Johannesvillan sen stack hannah och jag till tempo och handlade lite korvstroganoff blev det gott sen gick vi upp till pappa han var så frustrerad blåste bort ploppen till respiratorn hela tiden Hannah blev väldigt illa berörd satt utanför med personal , detta är så jobbigt ser riktigt hur frustrerad han är ser ut som han säger prata med Göteborgarna vi säger du är i Göteborg då nickar han somnar sen börjar det hela igen han glömmer att han är i Göteborg och är rädd att han är kvar på CSK , Joel stannade en natt till hos Max så skönt att han kan leka lite , Älskar dig min älskling va stark vi fixar detta snart kommer dina fina organ <3

Inga kommentarer: