tisdag 28 december 2010

Dag 67 Tiva !!!

Ha vaknat efter en natt av outvilad sömn och inser att ja jag drömmer inte , Zack skall åka hem idag han vill ha lite jullov hemma och inte på patienthotell det förstår jag , Hannah och Joel åker hem på Torsdag jag tror detta kommer att bli bra de stora kommer att klara ta hand om Joel hoppas jag i alla fall jag orkar nu inte med allas behov måste prioritera mina och Lars behov och jag kan inte lämna min man nu så är det , när Joel öppnar sin julklapp så kommer han inte att lämna sitt rum så mycket bekymmer med lillebror blir det inte och jag hoppas under denna tiden att organen de visar sig för att nu är det dax tycker jag , 67 dagar av plågan har vi väntat på dessa vackra att visa sig nu är jag en aning desperat jag skall ut och ta ett bloss sen skall jag mot Sahlgrenska och hälsa på min man , ja jag vet hur kan man röka när ens man väntar på lungtransplatation men just nu tar jag till all nikotin som stressar av för stunden och de katstar jag när vackra vänster lunga kommer på plats <3 det lovar jag älskar dig min fina man , min gåva från Gud tillsammans är vi starka <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas oxå att organen kommer snart!! Vet ni något om varför det dröjer? Är det organbristen enbart eller har din man en ovanlig blodgrp?
Själv har jag blodgrp B Och det är ju inte så vanligt! Klart att barnen klarar sig själva - tänk inte på det!
Har ni förresten fått testat för Alfa1, min hemska sjukdom, än? Håller verkligen tummarna för att det inte är den!
Många kramar och ta hand om er!
A

Delicia sa...

Nej det är nog organbrist helt enkelt och min man skall ha 2 organ en vänster lunga och en lever alfa 1 har vi inte kollat ännu men de kollar när de plockar ut de dåliga organ det kommer snart det är jag helt övertygad om <3

Delicia sa...

hej A alfa 1 är testat det var negativt ???? vi får svar så fort de byter organen <3