söndag 26 december 2010

dag 65 Tiva

Söndag morgon sover men ändå inte utvilad , funderar på att åka hem ett par dagar för att sedan komma tillbaka  till underbara Göteborg <3 Om jag har räknat rätt så har jag sovit hemma 4 nätter sedan 8 December och det är banne mig inte mycket jag förstår att ungarna vill hem och ha jullov men vill samtidigt vara hos pappa , denna otroliga resan till Transplantation börja sätta sina spår och ber till Gud att organen kan komma snart så att vi kan börja med efter vården och rehab, jag tycker att Lars har väntat tillräckligt på dessa organ kan faktist inte fatta att det tar så lång tid .. donations lagarna måste ändras detta är ju inte klokt =( Snälla Gud ge Lars kraft att orkar ta sig igenom denna enorma operation , hjälp dessa vackra organ hitta min man , tack för det fina vården vi får och tack för att du tar hand om oss stöttar oss igenom denna tunga tid , hoppas ljusa tider är runt hörnet <3 Amen

Varit på Nordstan vi åker dit varje dag ett par timmar för att göra något annat idag köpte jag ett par skor som jag har tittat på i en vecka ett par fodrade gymnastik skor äntligen varm om fötterna synd att jag velade så länge har frusit som bara den denna vecka , Zack handlade på Sony Bono hans favis affär i Göteborg . Sen gick jag bort till sjukhuset och hälsade på min älskling de hade reglerat på Ecmo och sänkt syrgasen du mådde lite bättre av detta hoppas att dina organ kommer snart denna väntan är skit jobbig för oss alla =( Jag älskar dig min älskling va stark stå ut snart händer det .....

Inga kommentarer: