onsdag 22 december 2010

Dag 61 Tiva ...

Vaknade idag och åt frukost sedan gick jag raka vägen till dig mitt hjärta var ju tvungen att ha en ny puss av dig så underbart , så vackert en liten  puss kan bli jag älskar dig av hela mitt hjärta och beundrar dig för att du kämpar så min älskling . Kl 12 skall vi träffa koordinatorn och killarna skall sen träffa de ifrån lekterapi de kan prata med barn och ungdommar som är i vår situation , sån kompitens som finns här och helt otroligt , vi tacka för alla kunniga lakare , sjuksköterskor, usk det förtjänar du Lars . Tack kära Gud för ditt stöd och din hjälp , tack för att du vakar över min man och vi tackar för de organ som min man kommer att få , tack donator för att du kommer att skänka din vackra organ och vi väntar och hoppas att det kommer snart , mycket kärlek ifrån Göteborg Lars, Delicia, Hannah, Zack & Joel <3

2 kommentarer:

sari sa...

Hej!
Hoppas ni får ha en fridfull jul trots allt som händer i era liv. Håller tummarna på en riktigt bra julklapp till er.

God Jul Sari

Delicia sa...

<3 den Julklappen hoppas vi verkligen på <3