tisdag 21 december 2010

Dag 60 Tiva !

har just vaknat Zack och Jag varit ute och ätit frukost Joel är på väg sen skall vi till sjukhuset som är bara runt hörnet och pussa på pappa , hoppas att detta blir bra min älskling alla dessa underbara läkare kämpar så för att du skall få vara med oss igen någonstans så tror jag att denna transplantation kommer att bli av ingentin är omöjligt det har vi fått lära oss vi ger dig styrka min underbara man älskar dig massor vi ses snart =)

Varit i stan och köpt lite små saker som vi har glömt hemma som tandkräm , vax mm man var inte riktigt klok när man slängde der allt i väskan , lilla väskan har ju varit packad i 2 månader men sen öppnade jag den och började ta ut saker där ifrån och nu blev det som det blev vi får handla det som fattas .. Lars var vaken imorse när vi var hos honom så skönt att se dig mitt hjärta tack för att du kämpar för oss , helekoptern kommer hela tiden snart kommer de med dina organ det vet jag bara min älskade man snart <3 Ikväll skall vi till Liseberg julmarknad alla pratar om det så vi bestämmde vi oss för så det blir jätte trevligt längtar men innan åker vi till goa pappa <3

Liseberg så fin så vackert så många känslor , jobbigt att du inte kunde vara med och se detta vackra men nästa år så tar vi på termobyxor om vi kommer hit =) innan vi stack så fick jag en puss av dig min älskade du putade med dina läppar och jag pussade så gott så vackert älskar dig min tappra man <3 vi är mycket frusna kommer ta ett tag att tina men vi hade en mysig kväll på Liseberg <3

Inga kommentarer: