måndag 20 december 2010

Dag 59 Tiva i Göteborg

Idag på morgonen började du blöda igen fan oxå men de sa att det var inte alls som det var i lördags och det är ju bra , de har skruvat ner Ecmo till 3 från 4 för att den slunga sönder dina blodplättar innan det sedan går tillbaka in i din kropp och när blodplättar slås i sönder så blöder man och sen fungerar din lever jätte dåligt och när den inte fungerar så blöder man så de håller på försöka hitta ett bra läge =) de är så duktiga min underbara Lars de gör allt för att du skall leva så fina omtänksamma mäniskor finns trotts allt inom vården och de finns för vår del i Göteborg , du har varit helt okontaktbar i flera dagar du var nersövd i skåne men nu på Tiva utan sövningsmedel har du inte vaknat så jättejobbigt du har nog legat i en leverkoma men i morse öppnade du ögonen blinkar , jäspar och börja vakna så underbart att se Joel och jag har pratat med dig och personalen pratar med dig hela tiden så nu börjar du att vara med vi har läst claes ohlssons katalog den gillar du det vet jag kanske skall jag hitta en biltema katalog då vaknar du garaterat , när Hannah och Zack kom in på rummet så sa Zack hallå Pappa då spännde du upp dina ögon så mycket så ja du är nu med oss älskade man du kämpar så för att överleva jag är så stolt att vara gift med dig min älskade man du är så tapper så stark så underbar <3 nu är din familj samlad Jul i göteborg blir det och dina fina Organ kommer snart hoppas vi va stark min älskling du fixar detta ..

Jag gick tillbaka till sjukhuset efter en dusch så skönt att ha dig nära var tvungen att ge dig en godnatt puss och min kära den var så god fast utan respons sov gott min älskling ses imorgon <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så underbart att läsa att han håller på att vakna. Din blogg har blivit en del av vårt liv här hemma, följer er resa med stor spänning och hopp om att ni snart får den julklapp ni alla mest önskar er. Kram på er och God JUL önskar Fam- Siöland-Einarsson

Delicia sa...

det hoppas vi på en st vänster lunga och en lever hade varit helt underbart <3 God Jul på er oxå Fam Siöland/Einarsson <3