söndag 12 december 2010

Dag 52 =(

Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mig ett liv utan dig min man detta skall inte hända oss du är på Prio 1 listan först i hela Sverige och vi väntar så förtvivlat på att en mirakel skall hända , Lars min kära jag älskar dig så mycket och jag vet att du kämpar för ditt liv och jag beundrar dig för det det är du som är den starka du är mitt allt . Snälla orka lite till du skall se att det blir din tur snart , snälla Gud jag ber dig hjälp min man fixa detta han förtjänar att leva . jag hade inte tänkt att åka in idag men jag skall köpa lite julklappar och fika med en vän sen kör jag in till dig mitt hjärta jag älskar dig så och vill inte vara utan dig vi har mycket kvar att göra våra liv har ju just börjat barnen är större så det är nu vi skall leva jag älskar dig mitt <3 du får inte dö våra barn är 21, 14 och 11 de skall inte vara utan en pappa , vi skall resa , åka på brottar tävlingar och bara njuta av livet , snälla Lars orka lite till snart kommer dina organ <3

Varit inne och hälsat på dig min älskling du är nu helt nersövd du kämpade för mycket mot resperatorn så du plingade inte med mig idag , Hannah berättade att Jay vann idol och det ville du att han skulle jag har handlat julklapp till Joel det jag berättade häromdagen han kommer att bli jätteglad ,Det är så skönt att se dig jag kan nu slappna av tills imorgon , jag tar med mig Zack och Hannah imorgon och Joel om han vill hade tänkt att barnen kunde ha jullov från och med imorgon om de vill de missar bara 7 dagar och du är 500 ggr viktigare att träffa än skolan , Vi skall till Glentons till helgen och jag vet att du vill att barnen skall brottas så vi löser det efter hand , Olivia kommer på Fredag och skall åka med till Broby över helgen sen kan du flyga till Göteborg på Söndag kväll och vi tar tåget och är där över Julen allt planerat och klart tänk om det kunde bli så =)

2 kommentarer:

Tina sa...

Delicia och hela er familj, jag ber och jag har skrivit en bön, jag har hållit mina tummar tills de blir vita, jag tänker på er alla, kramar till er i massor, från Tina i Hästveda, och Ulla hälsar till er,

Anonym sa...

Till hela familjen Ferris:

Vi följer alla Er kamp men vi kan nog aldrig förstå fullt ut vilket helvete ni genomlider.

Hoppas att han där uppe är på hugget och gör så att ni blir hela igen.

Ser hur det tär på dig gumman men du är ändå hoppfull och omtänksam.

Vi är nog många som fått oss en tankeställare om hur viktigt det är att donera.

Kramar i massor