lördag 11 december 2010

Dag 51

Kl 7 i morse  kopplade de min älskling till en respirator hur det nu stavas han hade så svårt att andas att de frågade mig om han skulle kopplas ja sa JA direkt jag vet att Lars vill överleva detta helvetet det är just nu Prio ett jag lämnade barnen vi kupolen sen körde jag in till Csk visste inte riktigt vad jag skulle föreställa hur det skulle se ut, min man kan nu inte andas själv bara det känns så fruktansvärt jobbigt en maskin andasåt honom. illamående hittar jag intensiven ringer på klockan känner hur hela jag är fylld av ångest men när jag ser min älskling ligga i sängen uppkopplad till en apparat som andas åt honom han ser så avslappnad ut så skönt att slippa vara så ansträngt vid varje andetag så underbart att se detta fast fruktansvärt jobbigt att vi kan nu vara så nära slutet. Lars andas lite själv och varje gång det händer så plingar det i apparaten han är nersövd men de hör allt man säger har jag läst och det stämmer för varje gång jag pratde med honom plingade det <3 Älskar dig så min älskade , när jag såg att Lars hade det bra så körde jag till barnen för nu skall det brottas de skall ta medaljer till pappa<3
Idag blev det 2 guld till dig min älskade vi har så fina barn Zack & Joel är jätteduktiga brottare och Hannah är en jätte snäll och omtänksam tjej hon kommer att klara sig bra så småningom vi har lyckats bra min älskade du måste fixa detta .
Hannah och Joel fick träffa pappa det var mycket jobbigt för dem jag berättade så gott jag kunde i bilen på vägen in efter vår underbara brottar dag men de tyckte oxå att pappa så avslappnad ut vi pussade på dig och pratade om dagen och du plingade tillbaka min älskade du var nu varm imorse var du kall och blek men du hade fått blod och såg riktig fin ut så skönt att du har det så bra ..=)

Vi hoppas nu att du kommer att vakna i Göteborg färdig transplanterad det hade väll varit så häftigt <3 Jag älskar dig min Lars kämpa lite till dina organ är på väg min kära detta fixar vi <3

4 kommentarer:

Tina sa...

Hej Lars, kämpa på, och håll ut!! Detta ska bli sista julen som du mår dåligt, nästa ska du vara frisk och minnas att din familj är det underbaraste som finns, Delicia älskar dig, och dina barn längtar efter dina kramar, hoppas du mår bra fast du ligger där just nu och har det jobbigt, så ber jag varje dag att det blir bra, ha en fin söndag lars, och Delicia, jag finns här, ni är i mina tankar, kram

Anonym sa...

Hej,så ledsamt o läsa detta!!!
Hoppas verkligen att något händer snart o att ni kan få fortsätta att dela livet!Många kramar från oss//Monica

Marie sa...

Varje dag går jag in på bloggen med hopp om att det ska så Gbg !! Istället för ett nummer. Låt den dagen komma snart så vi kan ha den där gatufesten o ni äntligen kan få leva normalt igen..Marie

Anonym sa...

Det här är verkligen en tuff grej att gå igenom, sänder all styrka jag har till Er.