tisdag 7 december 2010

Dag 47 !!

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på en stund Gud vad det kändes konstigt jag var har inte varit där på så länge och jag tyckte att det var skoj att komma tillbaka fick så många kramar så nu har jag fått ny energi för dagen , jag måste säga jag måste ha världens bästa arbetskamrater saknar er alla och vi ses så fort Hässlehols kommun har tagit beslut OM jag får lämna mitt hus i 3,5 timmar om dagen de har aldrig varit i denna situationen innan och jag sa till dem det har inte jag heller vad är problemet jag betalar ju för att kunna gå till jobbet och tack och lov så blir det inte dyrare än 1690 kr i månaden ..
Och på jobbet skulle jag   prova ut nya jobbar kläder så fina de blev =) Och det var faktist min ide lite skoj att det gick igenom =)

Vi hoppas ju hela tiden på att komma till Göteborg det är det enda som vi pratar om här hemma men nu kan jag kanske släppa detta lite och vara på jobbet ett par timmar om dagen skall bli gött

Kom igen nu lilla vänster lunga och lever vi väntar på er så mycket och längtar tills ni e på plats i min mans kropp ,Snälla Gud nu skall jag tjata igen hjälp oss komma vidare med våra liv <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Delicia,
Det va riktigt kul att se dig!
Kul att du gillade kläderna dina kollegor valt ut. De har jobbat hårt.
Välkommen åter när du är redo.

Kram Milla

Lisette sa...

blev så glad att se dig. har saknat dig. =)

Delicia sa...

missed u all 2 tack för att ni finns hade inte klarat mig utan alla mina godingar <3