onsdag 1 december 2010

Dag 41.....

Trodde aldrig i min vildaste fantasi att vi skulle vänta så länge på denna Transplantation men japp vi är hemma ännu nu börjar det dra ihop sig December är en viktig månad för grabbarnas brottning hoppas nu att det händer innan den 18/12 - 19/12 eller efter låter väldigt tokigt jag vet men denna tävling är bland det viktigaste på hela året och vore synd att missa det men det ordnar sig Olivia min syster kommer ner till skåne och det kommer att bli bra vilket som , en annann grej är att jag måste börja jobba halvtid hur fa.. det skall gå men jag måste planera mina anhörig dagar börjar att ta slut och jag måste ha en del dagar sparat till dagen Transplantation så overkligt det låter så ofattbart att byta ut sjuka organ mot friska så underbart detta kommer att bli .

Hoppas att det händer snart hoppas hoppas <3

Inga kommentarer: