lördag 25 december 2010

64 dagar Tiva =(

Min underbara syster fick åka hem idag saknar dig redan tack för att du kom till oss, allt känns så jobbigt jag vet nu att om Lars inte får sina organ snart så kommer han inte att överleva 64 dagar på prio 1 kan inte fatta detta , Lars kopplad till ECMO underbar apparat men fattar nu att det är det enda som håller han vid liv allt börjar helt plötsligt bli så verkligt jag har skärmat av mig ett tag har inte vågat fatta vår verklighet fan fan fan skall vårt liv vara så här jag hoppades på att vi hade många år till tillsammans men detta är jäv... inte sant , jag orkar bara vara uppe hos Lars max en kvart tycker att det är så jobbigt så tungt, dörrarna bredvid Lars sal står det lappar tyst nytransplanterad vi vill oxå ha en sån lapp på dörren men när ?? kommer det att hända vi har bett till dig kära Gud varit på Gudtjänst och är hemskt tacksamma för all underbar vård min man han får snälla jag ber dig ta inte honom Lars förtjänar att leva han är här idag pga allt läkarslarv under åren Lars förtjänar att leva många år till jag ber dig snälla visa dessa vackra organ vägen till min man , jag vet att denna operation är i princip livsfarlig men jag litar fullständigt på dessa underbara läkare som skall utföra detta otroliga på min vackra man detta måste hända snart annars kommer Lars inte hinna =( att fira jul utan att Lars var fysiskt med oss kändes för jävligt , så tungt snälla kära Gud, Jesus, Universum hjälp min underbara man , vi kommer att vara oehört tacksamma för att få tillbaka min man ..<3
Vi har det jättebra på Johannesvillan en underbar patient hotell som ligger bara ett stenkast ifrån både Tranplantationscentrum och Stora stora Sahlgrenska sjukhus vi fick jättefin julbord och massor av godis Joel har slaktat marsipan grisen och ligger nu jättenöjd på sin julklapp en spikmatta som han fick välja i julklapp alla stora klappar är hemma som vi får öppna snart , Helt otroligt att det finns så mycket kompitenta människor under ett tak jag kommer aldrig att lite på något annat sjukhus när det gäller min familj tack för att ni finns och gör allt i er makt att för att Lars skall leva men tyvärr kan ni inte trolla fram organ men ni skall att guld medalj allihopa =) det är ni värda <3

Inga kommentarer: