onsdag 8 december 2010

48 dagar Snälla Gud hjälp oss ..........................

Dagen började med Ambulans in till Csk Lars syresatt sig dåligt mycket sämre än vanligt han kan ligga på en satration på 92-94 med 7 liter syrgas och idag 75-80 på 10 liter syrgas trodde det värsta höll på hända oss =( har gråtit sedan kl 6 i morse och är helt slut men måste uppdatera min blogg för att nu banne mig skall det bli bra det har jag bestämt mig för vi skall till Göteborg och få Organ Lars skall ha det finaste och då kan det ta lite tid punkt slut .. Skall ringa in snart och se hur det är med honom och få reda på röntgen svar på lungorna . Lars han lovade att han skulle fixa detta<3 och om han är posetiv så får väll jag oxå vara det .Kära Gud hjälp oss genom denna svåra tid , hjälp Lars orka vänta på sina organ Tack för att vi har funnit varandra . tack för våra fina barn låt oss fortsätta vara en hel familj . Vi siktar på Jul i Göteborg det rimmar så bra .tack för att han klarade denna dag och hoppas på många fler , nu skall jag vila är helt slut <3
Det var en lunginflamation antibiotika satte de in på Akuten i morse och det var ju bra att de tänkte så kvickt , Jag Älskar dig min kära livskamrat du är mitt allt va stark och fixa detta tillsammans är vi starka min kära man <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Delica. Vilken otroligt stark kvinna du är. tänker på er dagligen sänder så mycket kärlek o positiv energi jag kan till er. håller alla tummar jag har. Kram Toini