söndag 5 december 2010

45 Dagar =(

Vaknade hemma igen börjar nu bli lite orolig av denna väntan , Lars ha haft ont i magen ett tag och jag vet minsann inte vad det kan vara tarmar, magkatarr eller så är det levern som busar vilket jag inte hoppas jag fattar inte varför det skall ta sån tid att vänta på dessa underbara organ 45 dagar är inte lite och jag vill inget hellre än att vi åker idag så att vi kan få detta överstökat och fortsätta med våra liv . Jag vill inte åka in till Kristianstad idag bara för att kolla magen men det är ju inga läkare där ändå så att det får bli på måndag i så fall , snälla Gud låt det inte vara något allvarligt vi har nog med allvarliga grejor att hanskas med tycker jag . Snälla lilla Lunga/Lever hitta hem till oss snart ni är så efterlängtade underbara organ vi kommer att ta hand om er och vårda er väll och ni kommer att trivas i min mans kropp jag lovar <3

Om det passar idag skall jag ner till stan och köpa Joels julklapp måste fixa detta känns det som att jag vill ha julklapparna klara så att man slippet tänka på det men någon speciell julmat blir det inte mer än köttbullar, prinskorv i så  fall men är vi i Göteborg blir det Indiskt det låter väll spännande , när vi var i USA sist åt vi Tacobell på midsommar det var jättegott <3

Snälla Gud låt detta underbar hända oss vi vill fortsätta som en hel familj och inte utan Lars snälla snälla låt et under hända oss snart vi har haft det jobbigt så länge

1 kommentar:

Tina sa...

Delicia och Lars, jag beundrar er kamp!! Håll ut ge inte upp, önskar er en underbar framtid med andetag av kärlek från mig Tina Hamborg-Pliniussen, (detta är min älskade pappas mejladress jag har kvar)