fredag 3 december 2010

43 dagar på Listan =(

Vi är fortfarande hemma fan oxå , vad betyder prio 1 frågade min lilla son här om dagen betyder det att pappa är sjukast i Sverige?? då skar det i mitt hjärta fan han är ju bland de sjukaste i Sverige tänkte inte på det så innan , ja han är så sjuk att han smet före ca 750 personer i kö för att få nya organ . =( kommer detta underverk hända oss någon gång eller kommer döden att vinna i denna prio 1 race ???
hur än sjuk Lars är så tycker jag att han kämpar med sjukgymnastik varje dag och det ger resultat han är jätte duktig syre sättningen har ökat sen innan de började med aktivt sjukgymnastik och det är ju bra mycket bra för efter vården efter denna efterlängtade Transplantation . Snälla Gud låt detta hända oss snart Lars förtjänar att leva , mina barn förtjänar att ha en pappa och jag förtjänar inte att vara utan min man snälla Gud jag ber dig <3

Idag skall jag ringa till hemtjänsten dagen gick så snabbt igår jag skall nu börja jobba halvtid måste börja leva normalt igen har inte jobbat sedan 26/8 det e ju ett tag sen vårt ganska normala liv förvandlades till en mardröm .........

Inga kommentarer: