tisdag 2 november 2010

Tisdag 2/11 -2010

Kan livet bli  mer jävligt lever i en mardröm Lars ligger i rummet bredvid och kämpar för varje andetag , varför ta det så lång tid tycker att  någon som har samma vikt,längd och blodgrupp borde ha dött på dessa 11 dagar som gått sedan vi hamnade på den berömda listan . Jag vet personligen inte om jag kommer att fixa detta utan några spår känner nu som att jag vill bara lämna detta skit och gå vidare med mitt liv , men jag lovade Lars & Gud  in sickness and health men då visste jag inte vad det skulle innebära . Min man är döende i rummet bredvid och jag kan inte göra ett jäv.... skit mer än att se denna fruktansvärda  hända oss och hoppas på att någon kommer att skänka sina organ till min Lars väldigt snart .

Mycket idag apoteket massor av saker att inhandla ,netto  sen hem och fick trevligt besök ifrån svägerska kl 15.00 sjukgymnaster som körde med Lars i en timme bra träning för honom hoppas på en lugn kväll och kanske till och med flygtur till Göteborg =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!De gör mig ont att läsa dina ord!!
Tror på mirakel o att han kommer klara detta!!Kram Monica

Delicia sa...

Hoppas på mirakel varje dag , vissa dagar är man bara blä , försöker hålla modet uppe men idag bara blä