fredag 26 november 2010

Thank God It´s Friday ...............

Skönt med helg fast jag inte jobbar slipper att gå upp med ungarna till skolan i 2 dagar så skönt . Det hade bara varit så underbart att komma iväg i helgen så att vi kan få hem Lars till Jul eller det spelar ju ingen roll egentligen bara han överlever denna jäkla pärs .. Zack märker jag mår riktigt dåligt av detta med pappa måste ta tag i detta fast jag själv inte pallar men måste göras detta helvete vi har haft har hållt på sedan i sommar någon gång tar ju orken slut och där är jag vill bara gå lägga mig med mina katter och strunta i omvärlden , låt denna stress moment ta slut.snart Jag vet om att det kommer oxå att bli jobbigt efter operationen men det är ju ändå finns det en större chans att överleva efter denna gigantiska operation .

Varit en bra dag Lars mår bra ,sjukgymnasten varit här och kört med honom och det gör nytta han mår bättre =) hoppas nu att vi kan åka till Göteborg i helgen det hade bara varit skit bra <3

2 kommentarer:

Robine sa...

Håller tummarna
Håller andan
Hoppas hoppas att ni snart slipper denna djävulska väntan - vädret är iallafall på er sida...
Varje morgon kollar vi din sida o hoppas att du inte har kunnat göra något inlägg för att ni har åkt...

Du får gärna hälsa Lars att Tanganyika malarna vi köpte för hur många år sedan som helst är av lika segt virke som han - de ger aldrig upp !

Håll ut - snart måste det bli er tur!

Robine o Johan

Anonym sa...

tänkte på en sak.
får ni gå och prata med kuratorer/psykologer hela familjen? det är ju tufft att gå igenom det ni gör och ibland så låter det nästan som du behövt prata med någon?

synd du inte var med på julfesten. calle kristiansson gjorde ett gästspel.. =) skiiitbra

kram från lisette som inte kan logga in...