söndag 21 november 2010

Söndag ...................31 dagar

Vaknade kl 11:47 efter har varit uppe halva natten , som sagt jag gör det som ett helt lag på sjukhus gjorde och utmattad är bara förnamnet. Fick just ett mail ifrån en tjej att hennes man fick vänta 6.5 veckor på ett hjärta <3 oxå prio 1 så då har vi inte lång tid kanske vi kan ju bara hoppas och be maktlösa som vi är , jag får sån panik att min tålamod är slut vissa dagar pallar jag inte med detta skit det är normalt säger folk men jag får dåligt samvete när jag tycker att Lars är för krävande =( orkar inte skriva mer

En månad idag har vi stått på Listan den berömda Transplantationslistan som är vår enda chans för överlevnad känns som livet håller på att ta slut och jag får mer och mer panik för varje dag en delav mig har såna förhoppningar att detta skall bli bra och den andra delen är fylld av oro hur jag skall klara allt själv utan min man jag har ju klarat många månader helt själv utan Lars som har varit dödssjuk länge nu så ja jag vet att jag skulle fixa det men tanken är väldigt otäck =( snälla Gud hjälp oss klara detta Lars liv är enbart i dina händer bara du vet hur detta kommer att sluta ..
Julen är snart här och jag har ingen lust med detta är vi i Göteborg under julen så får ungarna flippa ut i Nordstan så kan det vara kul kommer knappt ut ur huset så julklappar kan var svårt att fixa innan. Skall försöka fixa ett fönster om dagen så kanske det oxå blir lättare jag orkar banne mig inte mycket nu ...

3 kommentarer:

Olivia sa...

Då kan jag fira med Er i Nordstan!!Kraam

Delicia sa...

låter bra !!!

Anonym sa...

Testar på mobilen