fredag 12 november 2010

Sean Banan kommer till stan!!!

Jag har räknat fel det är 22 dagar sen vi kom på listan  min granne sa det till mig igår usch då =( Igår tänkte jag att jag kanske kunde jobba i väntan på detta skall ske men nu inser jag att det kommer inte att gå min kropp fungerar precis och inget över till något annat , jag har 40 dagar på mina anhörig pengar hur fan skall detta gå ???
Jag trodde väntan på organ skulle vara lättare för då är man på listan och då är det bara att chilla som barnen säger,men trodde fel denna väntan är fylld av mer ångest än vad man kan beskriva ,väntan på att en passande donator skall komma ,väntan på om Lars kommer att klara av att vänta på sina organ en jäv..... väntan helt enkelt det gäller verkligen att ta en dag i taget och sen ta den som den kommer . Läser mycket andra bloggar och ser att jag eller vi är inte ensamma och det känns skönt =)
Då har denna dagen oxå sprungit förbi mot dag 23 på listan man kan undra om detta kommer att hända känns faktist så jätte overkligt hoppas att vi vaknar snart av att telefonen ringer =)

Ikväll är det björket mitt hus kommer att fyllas av ungdommar som skall skaka rumpa ikväll jag vill oxå se sean banan jag har lovat Joel att vi kan se honom i sommar någonstans.Tänkte jag skulle överaska Joel med ett xbox spel kan vara bra att ha sen när vi kommer till Göteborg det blir en hel del tid  på patienthotellet antar jag för Joel ,storebror får ju väldigt mycket han är ju äldre så nu skall Joel få något han önskar sig <3

2 kommentarer:

Patrik sa...

Det finns så mycket kärlek och styrka i er familj. Ni är fantastiska !!! Kämpa på. Vi är många som håller tummarna för att det ska lösa sig till slut. Kramar till er alla från Patrik o Miloo

Delicia sa...

Tack Patrik & Miloo vi har haft en jobbig resa hoppas att den börjar att bli lättare snart <3