söndag 14 november 2010

Orkar inte mer !!!!

Idag har vi en dålig dag vaknar ännu en dag hemma i min säng känner paniken ,mannen som ligger i mitt vardagsrum är INTE min man och jag börja nu tvivla om han någonsin kommer hem igen ??? har ni glömt oss Göteborg bara du Gud vet vårt öde jag vet faktist inte vad som kommer att hända men drömmer ofta om bra utgång vad betyder det ??? det klart att man tänker sig att han skall klara detta och kommer att fungera och han kommer att bli min man igen .De hade nog aldrig satt upp Lars på listan om de inte trodde på det och de hade inte satt honom som prio 1 om de inte visste att slutet är nära ,snälla låt detta fruktansvärda vara över snart . Vi orkar inte mer =(

Tack Linda och Markus för att ni kom och hälsade på så glad man blir för det lilla nu förtiden ,så mycket det betyder med en liten på hälsning och en liten blomma <3 Tack
Mer besök idag ifrån min goding Silvia alltid kul att se dig hoppas att din rygg mår bättre snart ..

Det är Farsdag idag Lars fick en  t-shirt där det står världens bästa pappa på men det allra bästa present som en arbetskamrat skrev på Facebook hade ju varit ett samtal ifrån Göteborg dagen inte slut ännu vem vet vad ödet ha för oss..hoppas hoppas =)

Inga kommentarer: