torsdag 25 november 2010

Och hoppet den försvann !!

Jobbig natt har nog inte sovit mer än 2 timmar Lars mycket tagen jag vet faktist inte om han klarar detta ....
Snälla Gud lyssna på våra böner nu är det allvar !!!
För 23 år sen idag dog min svärfar i samma grymma sjukdom som min man Lars lider av fördjävligt om han nu skulle dö i samma sak vi väntar ju förtvivlat att dessa organ skall ju komma till oss =( Snälla låt honom orka ett tag till <3 jag ber dig
Idag är det 35 dagar sen vi kom på prio 1 listan hoppas och ber att han hinner att få sina organ , jag vill inget hellre än att Lars fixar detta vill verkligen inte tänka ett liv utan honom , men ibland är tankarna där som just idag , jag kan inte fatta att det kan ta sån tid att hitta organ detta är verkligen inte klokt , julen är nära och den bästa presenten hade varit att se Lars utan syre slangar och andnöd men det känns så långt bort nu men kan ju oxå vara runt hörnet vi kan inte mer än att be till dig kära Gud jag vet att du har större bekymmer än våra problem men snälla du glöm inte bort oss <3

Nu piggnade han till sig =) åt min pasta &köttfärssås och sjukgymnasten e på väg det tackar vi för <3 bra tränat idag 30-40 min imorgon sitta uppe en stund i rullstolen =)

Inga kommentarer: