måndag 22 november 2010

Jag gillar min tack tal publicerar den igen =)

Jag vill börja dagen med att säga TACK alla härliga underbara arbetskamrater för all den stöd ,blommor mm jag/vi har fått ,Jag vill tacka min syster för att du går med mig i mina tunga skor. Tack Linda min Granne för sååå många timmars telefon terapi ,tack Laila för att du skall ta hand om våra katter när det är dax .Tack föräldrar i BK Ore för att ni har tagit hand om mina barn när jag inte varit med på de sista tävlingar.Tack Macke, Jörgen& Thomas för att ni snickrade på terassen.Tack mina barn för att ni orkar med en knäpp mamma, Tack Lars för att du har stått ut med mig i 20 år .....

Jag vill tacka Avd 94 för 10 veckor av vård av min man ,Tack Transplantationscentrum för att ni bedömde min man och satte upp honom på listan och hoppas att vi ses snart ,Tack KVH och Hemsjukvården för underbar hemvård, Tack Sjukgymnaster Caroline & Fredrik var daglig träning av min man så att han skall kunna fixa denna operationen helst utan komplikationer.Och Tack Sjukhus Präst Sven för dina kloka råd

Tack Gud för min man ,mina barn ,mitt hus mitt jobb och hälsa och tack för att Lars skall få denna underbara transplantation som vi inte trodde var möjligt så att han kan vara kvar hos oss .

Tack Alfons & Zäta för sån glädje vi får ifrån er

Tack kära Donator för din vänster lunga och lever som du kommer att skänka min man du ger den finaste gåva man kan ge vi kommer alltid att vara tacksam för det fina du skänker oss och du kommer alltid vara i våra hjärtan.

Är det någon jag har glömt tack så Tack så mycket att ni finns i våra liv vi hade inte klarat av allt detta utan alla människor som har funnits med på denna jobbiga resa 

1 kommentar:

Delicia sa...

jag fick en kommentar att jag skulle vara tacksam före fattade inte först men efter ett par dagar trillade poletten ner =) och jag kunde inte sluta vara tacksam =) Tack du som sa detta till mig fick mig att öppna mina ögon lite <3