lördag 20 november 2010

Hem Gång !!

Idag kommer Lars hem hoppas nu att han är bara hemma och vänder mot Göteborg denna lång väntan är ju helt otrolig 30 dagar på prio 1 listan är ju inte klok 30 dagar =720 timmar så konstigt att det har inte kommit en passande donator vå väg men det är ju nu halka i Sverige så vem vet telefonen kan ju ringa när som helst och jag har min telefon fast  tejpad i min hand .......

Ring telefon ring får panik av detta jäv...... väntan det har ju varit skit många olyckor under natten kan det verkligen inte finnas något som passar min man ???? ena minuten  har jag hopp och känns att detta kommer att bli bra andra minuten negativ som bara den och tror inte att han kommer att hinna få sina organ snälla snälla låt detta bli bra orkar inte mer =(

Inga kommentarer: