fredag 19 november 2010

Dear God !!!!!!

Jag är mest mållös idag kan inte fatta att detta händer oss är i ett chocktillstånd att jag kan vakna på morgonen det förstår jag inte den trauman vår familj har fått gå igenom kan man inte beskriva i ord och jag ber dig kära Gud ge inte upp på oss snälla låt Lars lungor orka att andas så att han kan få sin efterlängtade Transplantation ,29 dagar har nu gått på prio listan kan inte fatta att detta är möjligt att detta händer.
Lars har sovit gott på sjukhus inatt de har tagit nya blodprover i morse och skall röntgas på förmiddagen jag ber att lungorna inte är sämre. Hur jag än tänker så kan jag inte föreställa mig ett liv utan min älskade, det finns inte på kartan och bara tanken att vara ensam utan honom får mig att må illa Jag ber dig gud på mina bara knän hjälp Lars klara detta =(

Lars kommer hem imorgon läget stabilt igen tack kära Gud <3

2 kommentarer:

Monica sa...

Hej Delicia!
Så trevligt det var att få prata en stund med dig, det var längesen... men jag är ledsen för att ni ska behöva gå igenom allt detta jobbiga... Nu har jag kollat in din blog. Du skriver sååå bra! Starkt av dig!!! Jag finns här borta i västra Skåne om du känner för att prata. Jag tänker på er och hoppas att ni snart får besked om transplantation!
Många kramar från Mocka (Monica)

Delicia sa...

Tack kära du <3