torsdag 11 november 2010

19 dagar kan det bli värre =(

Nu skriver jag till min lilla blogg igen helt trött inte sovit många timmar inatt heller och det börja sätta spår på min kropp , har just ringt till KVH tycker att Lars är lite svullen om magen bara att han inte har vätska i buken pga levern ,när jag är trött och sliten så kommer min dåliga sida fram och nu känns det åter igen att detta kommer nog inte hända att Lars kommer hinna få sina organ det är nog kört nu och det känns fördjävligt =(

Snart kommer Kvh och kollar Lars mage hoppas inte på vätska i buken annars får han åka tillbaka till sjukhuset och jag vill inte stressa honom med att åka dit vår nästa resa skall ju vara Göteborg och inget annat fattar inte att det skall ta sån tid att komma dit ????? är nästan mållös
Kvh varit här underbara människor <3 det var inget allvarligt mest en skit sak ! Idag skall jag sköta sjukgymnastiken har inte lyckats så bra e inte lika övertygande som Caroline och Fredrik men snart du killen skall du träna efter din skönhets sömn då blir det träning, tvätta sig , rakning och mat ..

Har just kommit ur duschen gud va gott att tvätta bort all negativt energi , har lite lätt att bli negativ nu för tiden trött på detta jobbiga nu vi gärna se en ljusning på allt detta det har varit mycket att ta itu med känslomässigt
pappa dog vi som just hittat varandra efter 30 år tur att vi hann ses innan han dog i allafall ,Stoby i konkurs familjens företag som varit igång i 42 år sedan dog svärmor efter en tids sjukdom sen Lars livhotade situation så om jag mår dåligt tänk på mina ungar jag förstår om Joel säger att han har problem att andas shit vi håller på att kvävas av ångest allihopa men vi fixar detta vi är en stark familj och nu banne mig räcker skiten det måste vända snart hoppas hoppas =)

1 kommentar:

Delicia sa...

Gjort om färgerna på bloggen det blev mysigare nu <3