måndag 8 november 2010

16 dagar hur skall detta sluta??

Vakanar idag kl 7 barnen skall till skolan och det år vrål kallt ute ,min ångest är stor idag tiden börjar att ta slut min älskade orkar nog inte vänta länge till på sina efterlängtade organ tänk 16 dagar det är ju skitlänge snälla Gud vi har kämpat så länge att komma dit vi är nu låt inte det sluta så här han e ju Prio 1 ,Jag är så bruten en kvinna kan bli och är livrädd att behöva fortsätta mitt liv utan min livspartner skall det vara såsvårt att hitta dessa organ i detta avlånga landet ???
Sverige MÅSTE ändra på sina regler angående donation annars kommer de aldrig att komma ifatt denna otroliga  organbrist ............
En del av mig har nu gett upp hoppet jag får nu inse fakta och kanske Lars blir en annan del att statistiken de som dör i väntan på organ ,jag ville så gärna att han skulle tillhöra andra delen de som överlevde varje dag är en Kamp att överleva ,han sa till mig om jag träffade en annan efter hans död skulle vi inte ligga bredvid varandra i våra gravar för då är jag gift meden annan fan som hemska tankar Älskade Lars det finns ingen man som kan uppnå det jag har upplevt med dig jag väljer nog att leva ensam och ja vill ligga bredvid dig alltid =(
Snälla Gud låt Lars få leva snälla jag ber dig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på vi håller tummar och tassar för att de ska gå vägen med transplantation. Tänker på er. It aint over til it's over..<3
Marie Sandberg

Delicia sa...

tack marie du har rätt It aint over til it´s over <3 ,jag tror att när de söver Lars så kommer jag nog oxå sova i 12 timmar är så utmattad av allt detta love you tack <3