torsdag 28 oktober 2010

Prio 1 i Sverige och Prio 2 i Norden !!!!

Nu är vi på den efterlängtade Transplantations listan den har varit en svår kamp att hamna på denna listan ,så många tester/provtagningar min älskling fått stå ut för att få äran att vara med , men samtidigt tickar klockan för min älskade man. jag har läst många människor olika bloggar och inser nu att det kanske ett bra sätt att bearbeta den sorgen man går igenom men vår blogg kommer oxå att innehålla mycket glädje och många felstavningar tror jag =) Hannah min dotter har hjälpt mig få igång detta och alla mina barn skall skriva så att de oxå kan bearbeta sina jobbiga stunder .
Just nu är vi en familj under en enorm stress och alla mår dåligt på olika sätt mycket rädd för denna enorma operation som Lars kommer att gå igenom .han kommer att få en st vänster lunga och en lever de kommer att göra lungtransplantationen först sen levertransplantationen 2 st mycket komplicerade ingrepp mot kroppen vi får inga garantier att detta kommer att gå bra men som de sa på sjukhuset i Göteborg att det går bra till nästan 100% så vi får hoppas att Lars fixar detta galant vilket han kommer att göra .
Han kommer att vara nersövd i allt från 1 dygn till 2 veckor beroende på hur han mår efter ingreppet så vi har nu en mycket tuff resa framför oss men första på resan längtar vi nu tills det efterlängtade telefonsamtalet <3 vilket kommer att hända snart hoppas vi alla , väskorna är packade, kläderna är framplockade och allt är klar nu väntar vi på en lämplig donator.
Måste nu säga godnatt och hoppas att vi vaknar inatt av att telefonen ringer <3

1 kommentar:

Olivia sa...

Vilken bra idé att börja blogga om Er resa!
Massor av kramar från Syster Yster